Administratief medewerker (m/v/x)

Functie

We zoeken een medewerker voor de administratieve en financiële opvolging van projecten en aanbestedingen.

Samen met je collega vorm je het administratief hart van onze vzw.

JOUW TAKEN

Je helpt je collega’s bij het opmaken, publiceren en gunnen van aanbestedingen volgens de wetgeving op de overheidsopdrachten.

Je volgt financieel en administratief de lopende raamcontracten en overheidsopdrachten op en bewaakt een correcte procedure,in nauw overleg met je collega’s.

Je adviseert collega’s over de procedures bij overheidsopdrachten en de behandeling van eventuele knelpunten en vragen, in samenspraak met onze externe juridische partner.

Je ondersteunt collega’s met de financiële en administratieve opvolging van gesubsidieerde projecten en declareert projectkosten bij de verschillende overheden (provinciaal, Vlaams, Europees…).

Je houdt de vinger aan de pols inzake wetgeving op deoverheidsopdrachten, subsidierichtlijnen en andere financiële wetgeving.

Samen met je collega, die zorgt voor de personeelsadministratie en boekhouding, sta je in voor onthaal en andere administratieve taken van RLLK.

Je ondersteunt collega’s met de praktische organisatie van evenementen, activiteiten, projectwerking…

PROFIEL

Je bent punctueel, opmerkzaam en handelt met aandacht voor kwaliteit en gericht op het voorkomen van fouten.

Je kan zelfstandig werken, hebt oog voor detail en organiseert je werk zelf op een efficiënte manier.

Je bent klantgericht, durft vragen sen en verdiept je graag in wetgeving, richtlijnen en cijfers.

Je bent organisatorisch regelt graag en goed.

Je kan vlot werken met PC e nOffice- pakketten

Je kan op piekmomenten -die er zeker zijn- een helder hoofd houden en je prioriteiten sen.

Je wilt betekenisvol werk doen voor een vzw die zich inzet voor natuur en . Affiniteit met en interesse voor natuur en is een pluspunt.

Je houdt van samenwerken in een team. Je overlegt graag en vlot met je collega’s (ook met administratieve warhoofden).

Je kijkt uit naar samenwerking in een dynamisch team.

Je opleiding, ervaring of interesse sluit aan bij het gevraagde profiel.

Kennis van of ervaring met de wetgeving rond overheidsopdrachten is een plus, maar een enthousiaste starter is ook welkom.

Jouw profiel

Ben jij gebeten door financiën en administratie?

Beschik je over een analytische geest en een kritische blik?

Wil je bijdragen aan een team dat werkt aan een kwaliteitsvol ?

Solliciteer dan nu!

Je leert ons beter kennen via

en hier vind je ook de volledige vacature

Personen onthalen en hun vraag identificeren Kopieerwerk verrichten Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Aanbod

WIJ BIEDEN

Een afwisselende job in een boeiende, maatschappelijk zinvolle werkomgeving met een divers takenpakket en waardering voor je werk.

Een warm team waar collega’s elkaar ondersteunen en dat ook graag samen lacht en ontspant.

Een deeltijdse tewerksing van onbepaalde duur via PC ., in de graad Ba, met een minimum aanvangssalarisvan €.bruto (%). Relevante ervaring kan ingebracht worden voor de berekening van je anciënniteit.

Goede verlofregeling, maaltijdcheques, fietsvergoeding, eindejaarspremie, laptop, smartphone met abonnement.

Flexibele werktijden met de mogelijkheid tot regelmatig thuiswerk. Sporadisch avond- of weekendwerk.

Regelmatig vorming en bijscholing.

Standplaats Houthalen-Helchteren (vanaf het najaar Lummen) Indiensttreding mogelijk vanaf

Solliciteren

Ilse Ideler


 


Administratief medewerker (m/v/x)
2024-04-29 - 2024-05-22

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HOUTHALEN
Grote Baan 176
Land: België
Postal Code: 3530
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share